mandag 31. mars 2008

Lukta av vår.


Da eg satt på lesesalen i dag blei eg sittanes å se ut på noen småttinga fra en barnehage, som va ute å lekte på kunstgressbanen rett bak MF. Det fikk meg til å tenke på den litt spessielle lukta som kommer på våren, det lukte av regn og fuktig jord, blanda med lukta av nye grønne veksta.

Detta førte til mi besluttsom om å gå en tur før å jakte på vårlukta.

Eg fant ut at vigelandsparken va en passende jaktmark.

Eg utsyrte meg med en sekk som innehold kamera og nån bøker eg sku levere på biblioteke og fotoaparat. Etter en liten tur på seven eleven for å hamstre litt lunch sette eg nesen mot frognerpargen. Og jett ka, eg fant vårlukta:)

Eg gikk å titta litt rundt og oppdaga nye veie og hadde det kjempe fint.


Her kommer nån bilda som eg tok på turen min.
.
.

1 kommentar:

Torill sa...

naaais :D

Alltid digg med vårlige bilder.
Grattis med blogg ;)
KlÆm!