søndag 4. mai 2008

Langehelg i Göteborg

No eg tilbake i Oslo etter å ha nytt nån daga i Göteborg:)

Torsdagen opprant med gråvær og regn, ikkje spessielt koselig, vi var med på høymesse, sener på dagen dro vi til verdens kunstmuseum. Etter det traska vi litt rundt i gatene, jeg oppleve mitt første 1.mai tog, som norsk KRF medlem sto eg bare å så på, blei ganske fasinert. I et av slagordene som jalla var det nån man skulle stappe i paperkørjana... hehe


Vi var på fransk kafe å spiste en kjempe mektig kake, men den va god:)


Fredagen var vi i Tredgården, som e en botanisk hage, etterpå utforska eg byen. Det va en by full av små smug med butikka, det va så koselig.


På kvelden gikk vi til Liseberg. Siden Beate og eg e ganske pinglete tok vi ikkje så veldig mange ting, da vi tok pariserjulet blei vi henganes mellom himmel og jord mens de tok av folk, det va ganske skummelt spør du meg.


Her kommer noen bilda!


.....

.
....

.
....

Ingen kommentarer: