mandag 16. juni 2008

Sommerferie

Uffa meg eg burde sjemmes sia det e så lenge sia eg har skreve her!!! Det har skjedd veldig mykje sia sist. Eg har:
  • Hatt to eksamena, bestått den eine og vente på svar på den andre.
  • Fylt 21 år og feira med hippiebursdag i hagen:)
  • Bada 8 ganga:D
  • Vært isprinsesse i verdens nydeligste kåpe som Benedicte hadde sydd
  • Spist masse is
  • Sagt hade til Oslo og alle gode vennna der
  • Reist heim til 7 grader (kom fra 25)
  • Plukka blomster ute i Guds herlige natur
  • Kosa med tante og fadderbarn, de e to kjempe sjønne jente:)
  • Hærja med min (store) lillebror
  • Vært to ganga i Harstad
  • Møt Martin til pizza og en god prat på Dollys
  • For en gangs skyld har eg rukke å sydd, det har det vært lite tid til i vinter:)
  • Og i dag har eg begynt i sommarjobben min hos Anitas blomster

Detta va ei lita oppdatering over alt som har skjedd de siste, den e ikkje komplett. Men skal prøve å få lagt ut litt bilda og sånt fra de siste dagan i Oslo.

Ingen kommentarer: