lørdag 16. august 2008

Status Trondheim

Da va eg vell stasjonert i Trondheim, eg har allerede tilbragt ei uka i denna koselige byen og e veldig fornøyd med valget av by:)
Eg bor litt utafor byen med 4 gutta, som eg ikkje kjente fra før, de virke veldig koselig alle sammen. Torsdagen hadde vi innmatrikulering på skolen, skolen ligger i et fantastik fint område, masse gress, trær og et gammelt fint hovedbygg. Til innmatrikuleringa hadde eg følge med Tora Marie som venninna til Stine Karin bor sammen med, og som eg hadde hørt om men aldri troffe før eg dro på Isbrytermøte i studentlaget. Kjekt med nån man kjenne når man skal starte på en ny plass!!
Rommet mitt i Bjarne ness vei 16b e det nyast oppussa, og dermed det uten rare 90-tallsfarga, det e ikkje så stort, men eg e fornøyd. Eg hadde veldig god flyttehjelp av Beate og Katrine- Tusen takk for hjelpa!!

Studie mitt kreve at eg har en gitar, Philipe va så snill å hjelpe meg å kjøpe en brukbar gitar og Tore har vært å hadd litt opplæring med meg- tusen takk til dokket også:)

Før eg dro til Trondheim hadde eg besøk av Katrine som aldri hadde vært nord for Lillehammer, vi tok en lofotur, og rett før vi reiste laga eg en brudebukett til Kurt og Anne- Britt sitt bryllup. Her e nån bilda fra turen og av brudebuketten.









Brudebuketten.






3 kommentarer:

Torill sa...

Nydelig bukett!!

Håper du trives i Trondheim! Hva er det du studerer nå? Og forresten, Tora Marie fra Stavanger? Hvis det er hun jeg tror det er er hun kjempehyggelig ;)

Ønsker deg masse lykke til i Tr.heim!
klem klem

Linda Birgitte sa...

Tusen takk:) Eg går førskolelærer med estetiske fag på dronning mauds minne, har mykje musikk,drama og forming, passe perfekt med praktiske fag:) Tora Marie e fra Stavanger og viste kem du va Torill, så da e det nok ho du trur det e, kjempehyggelig.

Gunn Elin sa...

Hei. Dette var en nydelig bukett. Jeg har selv lagt ut bilder av min brudebukett, som min svigerinne lagde til meg. Den var laget av markblomster og var helt nydelig den også! Det er supert at noen er så kreative og hjelper oss som skal gifte oss!