søndag 7. mars 2010

Litt forskjellig fra den siste uka

Jeg har hatt en aktiv og kreativ uke. Det liker jeg jo:D
Her et søt lite glass som jeg pynta litt opp med decupage og fylte med hjemmelagde drops.

Jeg har strikka mitt første store klesplagg som er blitt helt ferdig. Jeg har strikka denne tunikan til meg selv og jeg er strålende fornøyd. Den er varm og god. For de som er interesert er den strikka i Pt3 og på pinne nr 5.

Forje helg hadde jeg kjempekoselig besøk av mamma og pappa. Jeg prøvde å vise dem litt rundt i byen. Vi så Nidarosdomen fra både inn og utsiden. Mamma var veldig fasinert.

Vi var på museum, rusla litt på Bakklandet og vi spiste middag i Tyholt tårnet. Det var stortsett nydelig vær under besøket. Det gjorde sitt til ei fin vinterferie helg.

Akasietre på Vassfjellet????
Litt skeptisk er vel furu, men lignet på akasia.

Jeg har vært på Vassfjellet denne helga. TKS arangerte inspirasjonsweekend med tema snakk om tro. Jeg fikk litt ny inspirasjon og nye tanker om det å snakke med tro med andre mennesker. Det var også litt tid til utelek og gøy. Jeg syns det var gøy å leke modell, mens Ivar syns det var best bak kamera (se bilde nedenfor;)

Tittit

3 kommentarer:

ivar nesje sa...

Kjolen din ser ut som en dukkekjole. Tror vi må ta et bilde av deg inni, så folk ikke tro du har blitt bitte liten.

Ivar

beate sa...

oj du har klart å få to fine biler av mamma jo.så ut som doker hadde det fint.Kjempe flin kjole! ivar e det rett for at du skal bli beskylt for å leke med dukker?
Klem fra søs

Linda Birgitte sa...

Innser at kjolen ser litt liten ut, men klarte ikke å ta bilde av meg selv inni aleina:P Ivar du får hjelpe meg en dag:D

Beate: ja eg e imponert over mamma sin fotogenitet, det hjelper å ta mange bilder og i dagslys.