fredag 4. juni 2010

Gjennbruk til glede for andre...

En fridag kan føre til mye kreativt. Denne gangen hadde jeg litt gamelt som fikk et nytt liv. Det er ganske spennende og skape nytt av noe du har hatt liggende, eller av praktiske årsaker. Hvorfor skal man alltid kjøpe nytt? Litt maling og dekor kan gjøre underverker.

Dette ble bryllupskortet til Lydia og Roy i cellegruppa vår. Her er det meste nytt, men blomstene har jeg hatt liggende en stund. Bilde er klipt ut fra et annet kort (jeg ville jo lage min egen vri;). Dust og nostalgisk.



Mamman til Ivar har bursdag på mandagen. Siden Ivar reiste hjem i dag, hadde jeg lyst og sende med en liten presang og kom på at Chokolat Chip Cockis kunne være en god gave. Men skal man gi bort kaker, så må de jo ha en boks. I allefall når de skal reise fra Trondheim til Oslo. Jeg fant en sørlands is boks, men syntes det var for kjedelig. Så jeg malte toppen (hadde jeg hatt bedre tid, ville jeg malt hele) hvit, med akrylmaling (3 strøk). Etter det hadde tørket dekorerte jeg med decoupage.

Til slutt laget jeg merkelappe med hilsen på baksiden.
Håper mottager blir fornøyd:)

Ingen kommentarer: