mandag 20. september 2010

Bursdagsgavelaging er gøy:)

Jeg prøver å være litt miljøbevist og handler stort sett med ryggsekk eller har med handlenett-gjerne et i stoff. Jeg tenkte derfor at slike nett kan man jo enkelt sy og gi bort i gaver. Her er det første jeg laget.

Jeg har brukt hvitt bomulslæret som er et krafig og stabilt stoff (IKEA selger det billig), hanger med rusike babuska dukker.

Fikk disse søte "Made with love" hjertan i bursdagsgave hos mine gode venner Randi og Kristoffer.

Jeg har kjøpt overføringsark og printet i sommer ut søte nostalgiske bilder. Et av dem ble brukt til som pynt på handlenettet.

I sommer så jeg noen søte fyrstikkesker med bilder, men syns de var litt for dyre- når jeg kunne lage en selv :) Litt Sckrapbooking papir og nostalgisk bilde ble til en flott fyrstikkeske.


Jeg liker solsikker, de gjør meg glade! Jeg fant denne fine solsikka på en "søppelhaug", der sto den sammen med et par venner og lyste opp hverdagen til forbipasserende.

Ingen kommentarer: