torsdag 3. mars 2011

Veske

I morrest fant Ragnhild en pakke til meg i avisboksen utenfor døra vår. Jeg syns det var rart at avismannen hadde med seg pakke, men kanskje det hadde vært et annet bud der. I allefall fant jeg boka SY Cath Kidston og der fulgte det også med en sypakke. Jeg er med i hobbyklubben og denne boka var hovedbok forje gang, så jeg vist at jeg fikk sypakke også. Men glad ble jeg likevell. Dagen i dag ble først brukt på lesing til bacheloroppgave og ettepå har jeg sydd.
Jeg gjorde jobben med å sy veska litt mer komplisert enn mønstre sa, for jeg ville ha for- så jeg klippet ut det og sydde det. I tillegg ville jeg ha glidelås og det synes jeg er litt vanskelig, så jeg brukte litt ekstra tid på det.
Det fulgte med knapper, men jeg hadde noen jeg synes var søtere så jeg brukte dem i stede.

1 kommentar:

Line sa...

Du e bra snar du! Eg har rukket å se gjennom boka, men eg har ikkje begynt på veska. Og det var nok lurt, for eg hadde ikkje tenkt på deg, men eg vil egentlig ha for eg og:-)
Veska di ble i alle fall kjempefin

God helg