onsdag 17. august 2011

Brudebukett til Randi og Kristoffer

Randi ønsket seg røde roser i buketten, jeg sa at hvis hun ville ha andre farer sammen med dem burde det ikke være hvitt, for hvitt og rødt synes jeg er så voksent. Jeg tegnet noen forslag og Randi fikk velge og si sin mening. Vi ble enige om en bukett som var ganske lang og smal byggd opp av røde roser, seropegia og orkideer. Resultater er det du ser ovenfor.
Jeg tror blomsterbutikken blomstrene var bestilt hos var fargeblinde, for de påsto at hyperikumen var grønn, for meg var han gul. Men den friska buketten opp og ga den et ungdomelig preg, så jeg skal vel ikke klage ;)
Corsagene besto av røde roser "pakket" inn i galax.

1 kommentar:

Randi Anette sa...

Det ble veldig fint, akkurat sånn eg hadde håpt på! =) Du e vanvittig flink! =)=)=)=)