onsdag 4. januar 2012

Friske farger

Når jula er over fylles blomsterbutikkene av nye fine friske farger. Jeg jobber denne uka før studiene starter i neste uke og hadde en rolig kveld på jobb i går. Jeg brukte litt av tida på å ta noen bilder av de fine blomstrene
Noen flotte tofargede tulipaner som kommer på løk for bedre holdbarhet.

Primulaen kommer tidlig og gir oss et håp lysere tider og vår.

Jeg laget dekorasjoner i hvitt og grønt, noe jeg synes er en helt fantastisk kombinasjon.

Nærbilde av en grønn krysantemum

2 kommentarer:

Line sa...

Fine blomstra! Går det an å få kjøpt sånne tulipana med løk fra blomsterbutikken, eller kuter dere av løken før dere selger dem?
Eg lure no bare?!

Linda Birgitte sa...

Vi selger tulipanene med løken på, med mindre vi setter opp en bukett med dem. Man kan sette tulipanene med løken i vannet eller man kan kappe av løken og prøve å plante den :) Eg har lyst å prøve å plante løken og se om eg får nye, må bare kjøpe tulipanene først ;)