onsdag 25. april 2012

Telyskort

Jeg laget dette korte søndags ettermiddag/kveld og det var godt etter en nokså slitsom lørdage med dugnad i hagen. Nå har jeg endelig fått fotografert det og jeg har også på dette korte brukt stemplet Magnolia: Sweet Crazy Love - Tilda with Daisy. Jeg synes hun er så søt og vårlig, så jeg må innrømme at jeg holder på å fargelegge enda en til. Jeg har hovedsaklig fargelagt med akvarellblyanter, men også litt distress ink.


Slik ser hele forsiden ut, ikke så veldig mye dill. Jeg har brukt osteklut, blomster og perler. Arkene er fra Pion Design: From mitt hjarta-rosor.

Jeg var ikke så flink å puttet telys i korte før jeg tok bilder, men, men... dere skjønner sikkert at lysene skal inn i boksen. Det går fire lys oppi boksen, men tanken slo meg at man kan jo like gjerne fylle den boksen med twist eller noe annet godt :) Som vindu brukte jeg gelatinplate i mangel av noe annet.

 I går var jeg med å laget bryllupsinvitasjoner til Ivars venninne fra klassen. Vi ble ikke ferdig men vi fikk gjort mye, den størte jobben var å kutte og brette alle 35 invitasjonene. Kanskje dere får se når vi har fått vår invitasjon.

Ha en fortreffelig onsdag:)

Linda

2 kommentarer:

Line sa...

Så fint kort:-) Men du, ka e osteklut egentlig?

Linda Birgitte sa...

Tusen takk :) Osteklut er vel bommullstoff som er ganske løst vevd. Vet ikke om jeg kan forklare det så veldig mye bedre, man ser det ganske godt på bilde nr 2 hvis man trykker på det :)