søndag 19. august 2012

En babygave

Vi har et vennepar her i byen som har fått ei lita datter og på torsdagen var jeg på besøk og i den annledninga hadde jeg med gave til de nybakte foreldrene og til lille Mathilde. 

En liten blomsterhilsen til mamman og pappan. Denne lagde jeg på jobb.

Denne finne lilla kjolen er strikket i et godt blandingsgarn og har et enkelt mønster. Siden det har regna masse i sommer så har det passa veldig godt å ha et strikketøy tilgjengelig både på jobb og i kveldstimer etter jobb.

Jeg har også strikka en hvit babyjakke, denne begynte jeg på rett etter jeg fikk hvite at de skulle ha barn.

Et kort måtte jo også følge med gaven. Føtterne er stemplet og embosset med hvit embossingpulver. Tekst stemplene er fra kort og godt, resten er kjøpt på Panduro.


Jeg ønsker dere en fortsatt fin søndag.

Linda

1 kommentar:

Lydia sa...

Nydelig! Vi og lille Mathilde gleder oss fortasatt over dine kreative gaver! Blomster oppsatsen sto lenge og vell. Kjolen hadde hun på seg første gangen hun var med i kirka.