søndag 27. januar 2013

En minialbum

Endelig har jeg vært litt kreativ igjen. Det er ikke alltid man er inspirert til å lage noe, men i dag ble jeg inspirert av Melissa Frances som har laget en video om hvordan man lager et album som dette.
Jeg fant noen fine bilder som jeg og ei venninne tok på en trilletur i høst og fant ut at de kunne få komme i mitt lille album. Som base på albumet brukte jeg et ark fra panduro også har jeg pyntet med restepapir fra Pion Design.

Jeg har knytta dobbel sløyfe, putta litt lim inni den slik at den ikke går opp og bygd opp en blomst og limt fast oppå. Enkelt, men veldig dekorativt. 
Jeg ønsket å få frem en vintage utseende på albumen min, så jeg har svertet alle kantene med distress ink og stemplet med forskjellige stempel fra en vintage stempelsett som eg kjøpt på panduro.


Fargene lilla og burgunder rød gikk igjen i bildene syns derfor det passet å pynte med de samme fargene. 


Jeg hadde egentlig tenk å vise noen bilder fra en tur som jeg og Ivar var på i går, men så laget jeg denne å ville heller vise frem den :) Ha en fin søndag!

Linda

Ingen kommentarer: