søndag 23. juni 2013

Bryllupskort

I går var vi i bryllup til en studiekamerat av Ivar og da måtte jeg jo lage et bryllupskort:) Det skal sies at vi glemte gaven hjemme, enda vi bare skulle ned til midtbyen. Det viktigste var å få med kakene, gaven kan de få en annen gang, men surt litt surt å glemme den uansett :p Dere skal uansett få se kortet. Mange av gjestene hadde snakket om at de hadde hatt litt problemer med å finne et passende kort fordi brudeparet er homofilt. Men det problemet hadde ikke jeg. Jeg har en Edwin brudgom fra Magnolia og han kunne stemples to ganger og jeg trengte ikke bruke rosa papirer. 


 Det måtte noen blomster og perler til for å få til et fint bryllupskort.

Jeg fargela de to brudgommene litt forskjellig. Jeg har brukt distress Ink for å fargelegge. Dressene er fargelagt i Walnut Stain og Pumkin stone også har de fått sløyfer i blå og turkis. 

Korte kan stå oppreist, hadde jo passa bra på gavebordet, men frøken husker ikke alt, huska jo ikke gaven. Kan skylde på at jeg ble litt opptatt av å ha mere bær på Pavlovan som noen venninner hadde bakt. Beklager den dårlige bakgrunnen, men da jeg skulle ut å ta bilder regna det MASSE. 

Håper du har hatt ei fin helg og at du går ei lys og god uke i møte. 

Klem fra Linda

Ingen kommentarer: