søndag 29. september 2013

Julekort med nordlys

Det er enda nesten tre måned til jul, men som jeg skrev tidligere så har jeg begynt på julekortene fordi jeg har lyst og fordi jeg skal lage så mange. Det er lenge siden jeg bestilte papirer fra Pion Designs nye julekoleksjon. Der finner man blant annet dette fine nordlyspapiret. Det er så fint at jeg syns det er vanskelig å bruke, men her har jeg stemplet på et av versene fra "Nå tennes tusen julelys" på himmelen, stemplet er fra Kort og Godt.  Jeg stemplet reinen fra Tim Holst på tykt papir og hatt embossingpulver på den to ganger, før jeg klipte den ut. Reinen er festet med 3D puter. Jeg har har også stemplet på noen helt lyse snøkrystaller med distress ink. 

Det er et enkelt kort, men jeg syns at det var viktig at papiret fikk vise seg frem, siden det er et helt motiv i seg selv.


Inni kortet har jeg stemplet en veldig fin juletekst fra Papirdesign.

Jeg håper du får en fin søndag!

Linda

Ingen kommentarer: