søndag 10. november 2013

Nye votter på tur

Det er søndag og ferie uka mi er over. Det har vært godt med fri men det skal bli godt å komme tilbake til mine søte små i barnehagen. I dag har det forresten vært en ganske slitsom dag. Vi har vært vaffel-lagere på Vassfjellkapellet i dag. Der var det mange folk fordi det hadde vært speiderleir med rundt 65 store og små. Mange hadde foreldre som kom opp til sportsandakten, så da ble måtte det mange vaffler til.

Dette var ikke alle, men vi syns det var mange ;)

På vei opp til kapellet tok jeg det litt med ro opp bakkene og tok noen vinterbilder. Det snødde nemlig store snøkjærringer mens vi gikk oppover. Da jeg fant en passende granbusk måtte de nystrikka vottene mine som var på invielsestur fotograferes.

Selbuvotter i grått og gammel  lilla Sandnes alpakka. De er ikke feilfrie, men de skal "bare" være mine og jeg kan leve med noen småfeil. 

Som sagt ferien er over, men nå nærmer det seg advendtstid og masse koselig i den. Plutselig er det juleferie om seks uker og da er den enda mer kos.

Ha ei fin uke

Linda

Ingen kommentarer: