søndag 15. februar 2015

Dekorasjon

Hei og god søndag!
Her kommer bilder av den lille blomsterdekorasjonen vi ga bort sammen med kortet fra forrige innlegg. Hvis dere kikker litt godt etter så matcher korte og dekorasjonen hverandre i fargene. Dette er helt tilfeldig, jeg så det første dagen etter at jeg laget kortet og dekorasjonen. 

Jeg fant først den blå skålen på Nille og syntes den var koselig og tenkt å fylle den med sjokolade, men på vei inn på Meny gikk jeg forbi Mestergrønn og der hadde de så mange fine blomster at hele sjokoladeideen forsvant. Det ble blomster! Jeg glemte å kjøpe noe grønt, så oasisen dekket jeg med mose.  Dekorasjonen består av zymbiduym orkide, krysantemum, gammelrosa Nelikker og små kongler fra Or.



Ha en fin dag videre.
Her er det snart duket for søndagsmiddag med Pulled Pork på menyen.

Linda

Ingen kommentarer: