tirsdag 3. mars 2015

Tidlig vår på verandaen

Hei
Jeg gleder meg over gode tempraturer for tiden som gir oss en gryende vårstemning. Det kan fortsatt komme tilbakefall, men det får vi ta når den tid kommer. 
 Krukke med en litt småtufs einerbuske. Den hadde en litt hard sommer i fjor med litt for lite vann, men den leve og vi er glade for det. Den har fått følge meg en blå perleblomst. Perleblomsten har sprunget ut inne, derfor er den litt lang og henslengt. Den har stått ute i 2-3 uker og lever godt med noen kuldegrader om natta, vind og av og til litt snø.


 I høst satte jeg løk i krukker. Det er bare denne ene krukka som har begynt å spire, men jeg håper de to andre også følger på etterhvert. Det kommer sikkert flere bilder av den etterhvert.

 Jeg har vår også inne i to norgesglass, her er den ene narsissen. Dette norgesglasset har jeg pynta med et blondebånd. Men skal ikke legge skjul på at påskeliljene har det litt varmt inne, så de holder ikke så godt. Får kjøpe noen å plante ut snart :)

Snart reiser jeg på jobb igjen for å delta på foreldremøte.

Ha en fin kveld

Linda Birgitte

Ingen kommentarer: