søndag 21. juni 2015

Brudebukett og bordpynt til bryllup

Hei 
I går var vi i bryllupet til et vennepar. I den annledningen hadde jeg fått oppdraget å ordne med blomstrene. Jeg laget brudebukett, knapphulls blomst og bordpynt. Brudens favoritt farge er gult og etter å ha diskutert litt endte vi opp med blomster i gult og hvitt. Bukett skulle se litt ut som den var laget av hageblomster, og vi gikk derfor for mange forskjellige småblomstrede blomster. Jeg brukte greinrose i gult, eustoma/lisianthus, brudeslør, fresia, marikåpe fra skogen og store gule roser.



Bruden var nydelig!

 Knapphullsblomster.

 Bordpynten besto av små buketter spredd utover bordene. Brukte samme blomstrene som i brudebuketten.
 Brudgommens mor sto for blomsterpynten i kirka, som også var med å pryde festlokalet. 

 Bordoppsettet.


Jeg takker for at jeg fikk lov til å fikse med blomstrene.

I dag har vi pakket, pakket og pakket. Vi er nemlig på flyttefot, ferden går nordover i landet etterhvert. Nye jobber venter oss i Harstad. I morgen tidlig kjører Ivar nordover med første del av flyttelasset. Jeg skal jobbe enda to uker.

Ha en fin kveld

Linda

Ingen kommentarer: