søndag 6. september 2015

Pakkelapper

Hei, hei
Det er fortsatt liv i oss. Bloggen har ligget død hele sommeren og frem til nå. Dette skyldes en lang periode med flytting, ferie og middlertidig bolig. Men nå er vi på plass i nord. Vi har flytta inn i et veldig koselig lite hus. Et helt hus faktisk. Vi har så god plass selv om huset er lite i forhold til hus flest. Vi har fått et eget hobbyrom. Ivar og jeg deler på det, det er mitt hobbyrom og hans "vil sitte for seg selv rom". I dag testa jeg om det gikk ann å være kreativ der inne, og resultatet ble fire pakkelapper til jul. Ja, litt tidlig å starte med jul, men hva skal man gjøre når man får mareritt om at julaften er rett rundt hjørnet og jeg ikke har lage et enste kort og alt jeg klarer å gjøre er å løpe rundt meg selv, altså gjøre ingenting. 


Stemplene jeg har brukt her kjøpte jeg i sommer, de er fra Tim Holtz. De er fargelagt med Distress ink. Selve tagen har jeg laget av julepapir fra i fjor, kjøpt på Panduro.














































Baksiden med plass til å skrive på. 

Ha en fin søndag.

Linda

Ingen kommentarer: