søndag 17. april 2016

Vårblomstring på verandaen

Hei
Forrige helg satt jeg på verandaen og nøt sola, men der så det så stusselig ut. Ingen blomster. Det måtte gjøres noe med. Vi var å handla tidligere uka, så kom det litt snø og noen kalde netter, så blomstrene har vært litt inn og ut, for å venne seg til uteklimaet. Men nå er det blitt varmere igjen og helga har vært fin, så nå har jeg planta ut og ordna. Nedenfor kommer et helt ras av bilder, så er dere advart. 



 Perleblomster er noe av det vakreste som finnes.

 Dette er en Levitzia som jeg har gravd opp fra bedet igjen. Den hadde ikke rukket å etablere seg så veldig der, men den ser ut til å ha klart seg fint gjennom vinteren. 




 Løkene her har jeg gravd opp fra blomsterbedet. Scilla og krokus, håper de ikke ble så veldig fornærma på meg.  




Det er vår ellers i hagen også, selv om vi har mye snø enda. Scillan er på vei til å blomstre. Vi har Aurikkler som kommer opp, og en del andre løker .


























Håper du som kikker innom har noen vårtegn å nyte rundt deg. 
Ha en fin søndag kveld.

Linda

Ingen kommentarer: