tirsdag 20. januar 2009

skitur, cellegruppe og solnedgang

Jeg har vært på årets første ski tur, og er litt stolt over det, de siste årene har jeg ikke gått på ski før til påske og ikke så mange turene. Kan vel ikke garantere at du ser meg i løypa hver helg, er desverre ikke alltid så god venn med skiene mine. Når jeg vil opp en bakke har skien en tendens til å ville gli tilbake, og når jeg skal ned, farer de så fort avsted med meg at jeg blir stiv som en pinne og faller å slår meg, men jeg jobber med skirelasjonene mine, kanskje den blir bedre?! Ivar og Ragnhild holdt heldigvis ut med meg, tusen takk for det.

Tok noen bilder av lunchen vi spiste inni furuskogen for å unngå litt vind.

Meg og Ranhild drikker kakao under grana.



Ragnhild

Ivar

Onsdag i forje uke hadde vi årets første cellegruppe, i den anledning feiret vi Sollaugs bursdag, tar med noen bilder derifra:)


Bursdagsbarnet


Ballonger:D


Her skal bibelen studeres grundig

Til slutt vil jeg bare ta med et bilde jeg tok Mandag ettermiddag da jeg var ute å gikk, det var så nydelig solnedgang.


Hoeggen kirke i solnedgangen


3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Skulle nesten til å etterlyse innlegget ditt :-) Det er koselig med bilder! Er du lysten på en ny tur til helga hvis vi fortsatt har snø?

Ragnhild sa...

Det var visst denne helga det er koietur... Da blir heller spørsmålet om du blir med på den. Gjør du det?

Linda Birgitte sa...

Eg blir nok ikke med på hyttetur til helga, sjøl om det hadde sikkert hadde vært gøy:)