onsdag 14. januar 2009

Vinter i Trondheim


Slik så det utafor huset mitt da jeg kom tilbake til Trondheim for ei uka sia. Det var nesten en meter med herlig myk og løs puddersnø. Helt fantastisk å hoppe i, alt man ser er en herlig hvit puddersky:)
Men været i Trondheim er ikke kjent for å være stabilt, en uke etter det første bilde så hagen min slik ut. Dette minner mer om vår i mars/april. Det syntes vist småfuglene også. Som en i klassen min sa da vi kom på skolen mandags morgen "Der e einda ein sinsførvirra føggel", etter å ha logget å hørt på en fugl i fra 03.00 tid til kl 06.00.
Men i dag, onsdag har det snødd igjen, så kanskje fuglene innser at det ikke er vår enda.

1 kommentar:

Sigrid sa...

takk :) håpe det går fint i Tr.heim! Va litt synd at eg ikkje fikk realisert plan om å dra nedover på besøk, men eg har jo et heilt semester på meg tell å få knødd meg te deg ;) klæm! <3