mandag 16. februar 2009

Besøk

Denne helga har jeg hatt besøk av min gode venninne Katrine, vi har hatt ei innholdsrik og morsom helg. Mye av tida ble tilbragt nede i byen både med shopping, pizza og bowling med Tore og Kari, cafè og kunstmuseum sammen med Ragnhild.
Det har også vært god tid til den gode samtalen, både den drømmende og leende praten, og den litt alvorligere praten om tro,politikk(litt i hvertfall) og døden. Det er godt med slike venner som man kan prate om alt med!
Kari og Katrine på bowling

Min tur, tror du jeg traff?

Tore er litt skeptisk

Katrine er ganske så fornøyd med sin insats på bowlinga


På cafè etter å ha vært så kulturelle at vi var på kunstmuseum.

Tror jeg har lagt med et bilde av alle de vi var sammen med i løpet av helga. (Beklager Ivar, tok ikke bilde av deg. Håpe du ikkje blir sår, lei og vonbråten)

Ingen kommentarer: