tirsdag 10. februar 2009

Helg


Eg har hatt ei utrolig flott helg, stikkordsmessig har den inneholdt:

- Styreweekend med laget på Vassfjellkapele

- Sosialt

- Inten mindre en to bursdaga, Hurra for Eline og Iselin

- Romatikk<3

- SNY, sånn fin og lett puddersny:D

- God mat, (les. styreweekend og to bursdaga)

- Guds herlige natur
- Kreativitet


Søndagsfrokost i TKS stua på Vassfjellkapellet, en litt små søvning gjeng

Til helga får eg besøk av Katrine, glede meg masse til det:)

I dag sende eg også en liten bursdagshilsen til Stine Karin som om nån daga kommer hjem fra et 5 mnd langt opphold i Kenya. Gratulere med dagen:)

2 kommentarer:

stinekarin sa...

Åh, TAKK! Så koselig! Såg ikkje denne posten før no.. Gler meg sjukt til å treffe deg igjen no! :D

Linda Birgitte sa...

Eg også!! Håpe du snart kjeme igang med blogginga di:)