onsdag 15. april 2009

I år har jeg feira påske sør i landet. Ivar og jeg tøffet med toget til Oslo for å besøke hans familie.

Litt underholdning er bra på en lang togtur;)
Marit og jeg har sydd bunadsvest til Ivar i løpet av påsken, det va til og med Bardu/Målselv bunad. Skal legge ut bilder av vesten senere, har litt småarbeid igjen.
Kjærestepar på tur på Valdres, der familen har hytte<3
Familefrokost, litt trøtte i tryne, men det gikk fort over når vi kom oss ut i sola.

Å gå på ski var plutselig veldig gøy når jeg fikk litt hjelp. Dennis var en super trekkhund så lenge det lå noen forran oss i løypa:D

Et gjeng med søskenbarn. Øverst fra v: John og Erik. M.v:Ida og Ole. F:Ivar

Ivar og Ivar snømann

Linda og snøprinsesse Linda.
Etter en koselig ferie dro vi tilbake til Trondheim og her er våren kommet for fult. Jeg har mest lyst til å være ute, fikse i hagen og på terassen, men må skrive oppgave:p Slik er det tenk. Men var en tur på plantasjen i går og handlet frø som er sådd og skal sås snart:D Da blir det blomster og grønnsaker.

Ingen kommentarer: