torsdag 23. april 2009

Våren e herlig!

Nå er det i allefall ingen tvil om at våren har kommet til Trondheim, men det har den vært siden jeg kom tibake etter påskeferien. Etter skolen i dag satt jeg på trappa og leste Narnia i bare singlett og med oppbretta bukser, herlig!!
Det blomsterer og gror ute i naturen, Ivar og jeg var på tur i forje uke og tok noen fine bilder. Tror Ivar er fotografen bak alle disse bildene.



Våren har kommet til terassen også, foreløpig har jeg vaska og sådd frø.
Jeg får etterhvert to nye samboere. Hanna og Ragnhild fra som jeg kjenner fra Laget skal flytte inn etterhvert. Sammen skal vi har en dugnad på terassen og gjøre den koselig. Huseier står for maling og redskapet:) Gleder meg masse både til å få nye samboere og en fin terasse.
Eneste minuset med våren er eksamen, jeg skal bare levere mappe eksamen, men det er mye jobb å redigere alle mappebidragene. Samtidig vil jeg gjøre det bra på eksamen, så da må jeg bare redigere!!!

Ingen kommentarer: