torsdag 9. desember 2010

Tiden flyr alt for fort

Ja jeg synes tiden flyr, jeg skriver på eksamensmappa og jobber en del i blomsterbutikken. Men i går begynte jeg å tenke meg om og kom at det alt var blitt 8 desember og det vil si, at jeg begynner å få litt hast med julegaver som skal sendes i posten. Mange av dem er jo ikke helt ferdig en gang. Jaja, det blir som det blir og jula kommer i år som i fjor, selv om jeg ikke skal hjem til Nord-Norge. Dette blir første jul hjemmefra, det er litt rart men jeg tror det blir veldig koselig. Og jeg blir nok ferdig med alt før jeg reiser fra byen, selv jeg ble litt stressa i går :D

Håper dere alle har en fredfylt advendstid!

1 kommentar:

ivar nesje sa...

Hmmm...
Jeg vet bitelitt om hvordan du føler det. Du slet visst litt med å se min side av saken i fjor.