søndag 21. oktober 2012

Høstvakkert

I går jobbet jeg siste dagen i blomsterbutikken. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøre bil til jobb fordi jeg skulle i bursdagselskap på kvelde, men det var så nydelig vær at jeg bare måtte gå. Det hadde vært frost om natta så omgivelsene glitret og dryppet i sola som skinte fra klar himmel. En gul bjørk mot knallblå himmel, en nye pytet med rim- å kunne se slike vakre ting gjør meg så glad. Jeg angra på at fotoaparatet lå hjemme og jeg ikke hadde så god tid, men var også veldig glad for at jeg måtte ut tidlig nok til å få se den stille morgennaturen. 


Dette bilde er uklart, men mobilen var ikke så medgjørlig i skumringslyset. Men tar det med for å vise at det var vakkert da jeg gikk hjem igjen også.

Nå skal jeg bare nyte at det er søndag og fri. Været er ikke like strålende i dag, men det gjør ingenting.


Ingen kommentarer: