lørdag 6. oktober 2012

Pakkelapper

Det er enda lenge til jul, men skal man klare å lage alt man vil så må man starte tidlig med noe. Jeg har laget masse pakkelapper. Mange skal på julemessa hjemme i nord, noen skal jeg ha selv og noen tenkte jeg å gi bor, det sier seg selv at jeg må lage mange. Jeg har holdt på en stund og har syns det har vært litt rart å lage julestæsj uten antydning av julestemning (heldigvis). Men nå synes jeg det begynner å bli greit å vise de frem, så her er lite knippe pakkelapper eller juletags. Flere kommer etterhvert. 




Denne søte magnoliaen er nyinnkjøpt og jeg synes hun er så fin, har brukt henne på et kort som dere skal få se etterhvert. 

I dag har pappan min bursdag:  
GRATULERER med dagen.

Håper alle som titter innom får en fin høstlørdag. Jeg for min del skal på jobb og selge fine blomster.

Klem

3 kommentarer:

Randi Anette sa...

Ååå, så fine pakkelapper! =)

Marit sa...

Jeg vil gjerne bestille noen av disse fine merkelappene:)Gleder meg til dere kommer til jul. Marit

Linda Birgitte sa...

Takk Randi! Pakkelapper skal du få før jul Marit, det er lov å si fra hvis du ser noen du liker ekstra godt så kan eg spare de eller lage lignede :)