søndag 11. november 2012

Grønn Vintage jul

I dag var jeg vist i det grønne hummøret, når sant skal sies har jeg ikke laga korte i dag, men litt på torsdag og gjorde det ferdig i går. Jeg synes det er best å fotografere kortene mine ute, da får jeg naturlig lys og ikke sånne dumme skygger av meg selv om kamra midt i bilde (jeg forsøkte å fotografere noen kort inne her en dag og ble skyggen av kamra pluselig med på bilde :p). Men når man fotograferer ute må man passe på å ikke bli kald og våt på rompa, så derfor måtte jeg springe inn etter et tova sitteunderlag som jeg laga mens jeg gikk på folkehøyskole. Det er litt tynt, men fint å bruke på trappa og i plussgrader.
Korte jeg ville vise frem i dag har jeg forma litt morsomt. Jeg har ikke sånn fansy kuttemaskin, men jeg ikke tom for ideer. Jeg kom over en blokk med fine ark i denne fasongen på panduro, men de passa ikke med den stilen jeg ville lage på torsdagen, men de kunne brukes som mal og klippes rundt. Så her er mitt vintafe julekort. Mønsterpapiret er baksiden av et av Pion designs juleark, bølgepappen tok jeg vare på da vi kjøpte ny sofa og stil og bilde er fra Sagen Vintage design.



Innsiden med plass til å skrive og tekst fra Kort og godt, tror jeg. 

Ha en fin, fin søndag.

Linda

Ingen kommentarer: