torsdag 22. november 2012

Posekort

I dag vil jeg vise dere en Mimosa fra Bildmålarna som sitter ute i mørke. Jeg har maskert sammen to motiver og når jeg ser på bilde kan jeg nesten føle at jeg sitter ute mens snøen laver ned. Det gjør den jo ikke i trøndelag for tida, i går var det 10+ grader og jeg lurte på hvordan man kler seg i slikt vær.

I dag har jeg laga pepperkakedeig, det er litt tidlig, men det skal være sosialkveld med pepperkakebaking på laget i morgen, så da måtte jeg bare sette i gang. Det lukta og smakte veldig godt ;) hihi... jeg har også vært kjøpt meg noen løkplanter til jul, for det synes jeg er så fint. Hyasintene mine bor foreløpig i kjøleskapet, men amaryllisen får ikke plass der, så jeg er litt i julehumør jeg skal innrømme det.
 Korte er laget av en papirpose og pyntet med mønsterpapir fra Pion design, jeg har brukt baksiden av et av arkene.

Jeg brukte nok ikke denne pepperkakeoppskriften, men stemplet er litt søtt.

Nå er det snart leggetid for en førskolelærer som har vært på tidligvakt. Jeg ønsker dermed en god natt til deg som titter inn, selv om du ser dette midt på dagen :)

Linda

Ingen kommentarer: