lørdag 29. desember 2012

Lys med stemplet dekor

Før jul fikk jeg så lyst å pynte noen lys. Disse ble gitt bort i julegave, derfor blir de ikke vist frem før nå;)
 Jeg har stemplet på vanlig silkepapir og fargelagt med distress ink. Det vanskelig med det er at vanne trekker gjennom papiret og man ser ikke helt hvordan prosjektet blir før det har tørket. Men jeg vil si det var vellykket. Jeg har stemplet en av mine fine magnoliaengler  og et tekst stempel. 

Jeg har brukt litt glitterlim som en effekt og håper at det går bra når man brenner lysene.

Jeg liker dette stemplet kjempegodt. 

Ha en fin romjulskveld.


Linda

3 kommentarer:

Line sa...

Aha! Det e det du har gjort. Eg lurte på ka du hadde stemplet på:)
De e kjempeflott

Marit sa...

Hei disse var fine.

Linda Birgitte sa...

Tusen takk :)