fredag 17. mai 2013

Hipp, hipp hurra!

17.Mai er snart over og vi har hatt en fin dag! Vi starta med frokost sammen med gode venner, vi var 14 store, en liten og en hund. Det var et veldig hyggelig spleise lag, jeg glemte å ta bilde av maten for det var plutselig så masse folk her at jeg glemte at det fantes noe som het kamera. Men jeg hadde pynta i de tradisjonelle flagg fargene, så dere skal få se frokostbordene våre :)
 Jeg savner av og til å få lage fine dekorasjoner slik som jeg gjorde på blomsterbutikken, men jeg fant ut at jeg kunne lage dekorasjoner til 17.Mai frokosten. Lettere inspirert av en blogg jeg leser så ble det lang smal bordekorasjon og to små runde. 


 Ferdig dekket bord med flagg, lys og blomster :)

Vi måtte også ta i bruk sofabordet siden vi var så mange.

Etter frokost dro vi til Nidarosdomen på gudstjeneste også så vi på borgertoget. På kvelden har vi hatt i underkant av 200 hyggelige mennesker i hagen og nede til 17.mai fest i regi av Laget og KRIK. Utrolig trivelig! Men man blir sliten av en sånn dag, så det er godt det ikke er arbeidsdag i morgen.

Håper dere har hatt en fin dag!

Klem fra Linda

Ingen kommentarer: