tirsdag 15. oktober 2013

August LO

Jeg henger litt etter med en layoute for hver måned, men her er den for august. Vi hadde besøk av ei lita frøken med foreldre og pappan kasta datteren i været og jenta lo. Jeg syntes bilde fortjente å komme med i et minne per måned albummen :) Jeg har brukt papir fra mange forskjellige plasser, dere kjenner kanskje igjen det blå papiret fra julekortene mine- det er i allefall fra Pion Design. Blomser og stæsj husker jeg heller ikke hvor kom fra, men symfonien ble bra.





En mørk høstkveld er det. Tenkte på at det blir så tidlig mørk nå for tiden. Men slik er jo høsten og skal det bli jul så må det også bli mørkere. Det hjelper med snø, og jeg er nesten missunnelig på de som har fått den, men bare nesten. Vinteren er jo lang nok uansett ;)

Ha en fin tirsdagskveld. Jeg skal høre lydbok og strikke litt mer.

Linda


Ingen kommentarer: