søndag 27. oktober 2013

Forberedelser til jul

Nå har jeg vært ute i hagen å samlet litt forskjellig som skal tørkes å spares til jul. Som jeg sa til Ivar: det er lov å planlegge julepynt i Oktober. Han presiserte nemlig tidligere i dag, da jeg valsa rundt med noen røde og hvite hjerte som hadde blitt til under symaskinen i helga at det var for tidlig å pynte til jul. Jeg er helt enig i at det for tidlig å pynte til advent. Men hode kan få lov å planlegge og hvis man skal plukke ting og tang er det jo lurt å gjøre det før snøen kommer eller alt er rottna/tråkka ned i jorda. 
 Her har jeg plukka kastanjer. Brødlav fog litt tresskjegg fra bjørka og noen pinner med lav på. Kastanjenøttene ligger på til tørk godt spredt på etasjefate mitt, mens resten får tørke i balja :)

En fin søndag som starta veldig tidlig siden vi stilte klokka. Men da får man jo gjort så masse.
Håper du koser deg med søndagen din du også 


Linda

Ingen kommentarer: