onsdag 4. desember 2013

Dompap julekort

Høyt oppi lia der veit jeg et sted, det snør og det snør og det snør nesten ned... Det snør i allefall her i dag og alt blir fint og hvitt. Jeg har fri i dag og det kjenner jeg at er godt for kroppen min. Den trenger å gjøre ingenting etter hektiske dager forrige uke, jeg fant ut i sted at jeg lå på ladning da jeg hørte på lydbok i senga.

I dag vil jeg vise dere dette Dompap kortet. Mønsterpapirer og motiv er fra Pion Design (overasskende nok ;) Det har fått en enkel pynt i form av tre blomster og et bånd som jeg har kjøpt på en blomsterbutikk. Det gir god gammeldags julestemning synes jeg.





Jeg tok noen fine snøbilder i formiddag da vi gikk til butikken. Kanskje det kommer et innlegg med de senere i kveld. I mellomtiden vil jeg ønske deg en god onsdag, husk at av og til må man legge seg selv på ladning selv om man er midt i julestrida ;)

Linda

Ingen kommentarer: