tirsdag 10. desember 2013

Julepynta inngangsparti

Søndagen tok jeg disse bildene av trappa og inngangspartiet på Prestegården. En av Tujabuskene og min lille grantopp har fått lys. De deler riktignok lenke, men det ble veldig koselig uansett. Neders er bilde av min nylagde islykt. Jeg fikk islykt form av Ivar på lørdag så dette var prøveprosjektet. Den burde vært satt ut på søndagen da det var kaldt, men det rakk jeg ikke. Nå er det plussgrader, men det gjør ingenting for jeg kan jo bare sette en ny i fryseren. 


 

Det er blitt 10. desember. Det betyr for mitt vedkomne at det er 6 arbeidsdager igjen til juleferie. Men julefølelsen uteblir, den stakk innom en morgen jeg vandra under snødekte trær, men nå tror jeg den har tatt ferie- eller kanskje den venter på ferie. Ikke vet jeg. Julegaver ligger mer eller mindre pakka inn på gulvet og i krokkodillesofan (sjeselongen), kanskje de får lyst å gå inni papiret sitt en anna dag.

Jeg håper du har god julefølelse og koser deg meg juleforberedelser.

Klem fra Linda

Ingen kommentarer: