mandag 22. september 2008

Høst

Høsten er kommet til Trondheim. Jeg synes høsten er en vakker årstid. Alle årstider har sin sjarm, høstens sjarm er at alt det som har vært grønt hele sommern skifter farge til gult, rødt og brunt. Det er som om Gud har skiftet ut fargene på palleten sin og maler over med nye farger, og dette gjør han hvert år. Fantastisk! 21 september strålte fram med sol i fra klar himmel, så jeg ble veldig glad da Ragnhild ringte og lurte på om jeg ville være med på tur i skogen. Her er noen bilder fra turen og noen andre høstbilder, tatt rundt huse mitt.
Ragnhild, Hanna og Ivar

Rognebærtre i sin vakre høstkåpe


Bjørkeblad på vei inn i høsten


Ivar ser på utsikten

En litt ensom benk som jeg ofte sykkler forbi.

Hvem skuler seg bak skyggene?;)

2 kommentarer:

Randi Anette sa...

Randi fant en blogg, Randi fant en blogg... Hehe.

Linda Birgitte sa...

Æ fant din blogg først, så det så;)