søndag 1. februar 2009

Søvn

Søvn e en rar ting. Ofte så e det så alt for godt å sove, men av og til så vil du sove men du får ikkje til og du ligg å vrir deg. Av og til så ligg du senga uten å få sove, men det går heilt fint.
Eg har hatt ei sånn merkelig natt i natt. Eg la meg i grei tid, det susa en del tanka forbi inni hode og da e det klart at man ikkje får sove. Men etterkvert stoppa den store tankegjenomstrømmen, men sovna gjor eg ikkje. Eg e ikkje veldig trøtt no heller, Merkelig.
Det einaste som e litt dumt, e at eg egentlig skal stå på stand for laget på Impuls i dag, men da eg ikkje va sovna halv 7 i morres sendte eg meldign til han eg sku stå sammen med om at eg ikkje hadde sove. For akurat da va eg litt for trøtt og blei så stressa av at så mange time kan eg sove (telle på fingran), alt for lite.

Kan bli en intresang dag, håpe nån vil være med meg på tur etterhvert. Skal bare slappe av og kanskje sove litt, først;)

Konklusjon: Søvn e en merkelig greie!!

2 kommentarer:

Sigrid sa...

så du har ikkje sove i heile natt? :O hm..det minne meg om netter eg brukte å ha på vgs. Va meir sånn at eg ikje følte eg hadde sove, men egentli sov eg mella kver gang eg "våkna" :P rart det me søvn ja..

Linda Birgitte sa...

Det e mulig at eg har sovna, men det kjentes som om eg va våken i heile natt, men har vært litt borte. heldigvis e det søndag og ingen som kreve så mykje av hjernen min