tirsdag 6. desember 2011

Brettet boks

I går laget jeg to slike brettede bokser. Denne boksen ble laget i blåtoner, og bildene er farget i bruntoner. Jeg har brukt stempler fra Magnolia og Sugar Nellie. Og ble veldig fornøyd med resultatet.

Denne boksen kan fylles med mye rart, ser for meg at både fløtekarmeller og twist vil være et flott innhold. Selv har jeg en annen plan, men det kan jeg ikke vise her, for det skal jo være en overaskelse for den som får det under treet ;)





En luke på toppen holdes igjen av et organsabånd.

4 kommentarer:

Randi Anette sa...

Det ble veldi fint Linda! =)

Linda Birgitte sa...

Tusen takk :)

Maya sa...

Denne var nydelig :)
Så lekre farger og motivene er jo så skjønne ♥
Alltid moro å se hva andre gjør utav mine steg for steg, og denne var virkelig flott!
Tusen takk for titten :)
Ha ei flotters førjulstid,
nyt den!
Klem fra Maya

Linda Birgitte sa...

Tusen takk Maya, for hyggelig kommentar. Jeg finner mye inspirasjon på bloggen din :)