mandag 4. juni 2012

Kakefest på bursdagen min

I anledning bursdagen min hadde jeg noen flotte venninner på besøk til kakefest. Jeg hadde som sagt planlagt nøye hva som skulle bakes og hvordan det skulle pyntes. Slik ble resultatet, et hinta av rosa i alt. 



Franske makroner med sjokoladeganache.

Oreo cakepops- farlig godt og sinsykt mektig.
To sorter cupcake. Jeg laget en røre og delte den i to. Den ene er vanilje muffins med jordbærmousse som topping, og den andre blandet jeg sjokolade i og laget en mokkakrem som topping.


Den fine duken man kan skimte i bakgrunnen kjøpte jeg på NMS sin bruktbutikk tidligere i vår, hadde tenkt jeg kunne sy noe av den, men den var så fin slik den var at den måtte være duk. Jeg fant liljekonvall, nesten inne i hagen til noen folk men jeg plukket noen likevell.


Pyntet med en hvit marsipanblomst.

Nå har jeg ferie og er blitt "kastet ut" av mannen. Han skriver for fult på masteroppgaven sin, så jeg har reist til mine svigerforeldre, her koser meg med hyggelige mennesker og hagearbeid.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: