lørdag 1. desember 2012

Advendt i vårt hus

Det er endelig blitt desmber og desember startet med mange minusgrader her i byen, når man bor i et litt glissent hus kan man ende opp med å synes at det er litt kaldt innendørs også spesielt når peletsfyren ikke er helt samarbeidsvillig. Jeg har vært å godsnakka litt med fyren så forhåpentligvis blir det varmere utover dagen. Men nå har jeg lyst til å vise dere litt advenstpynt.


Her er vårt julevindu, med amaryllis og hoya. 
Vi feirer ikke jul her i trondheim, men har en del pynt som er fin å henge opp, men vi ville ikke ha en juletre derfor ble løsningen vår greiner satt i sement for å få en stødig bunn. 
Under er det nærbilder av noe av pynten som henger på advendtsbusken vår. Vi kosa oss begge to med å pynte til advendt. 





Jeg kjøpte meg hvite roser for et bar uker siden, og de står fortsatt kjempefint og er nydelige. 

Jeg tåler ikke lukta av svibler, men synes løkene er så dekorative så jeg har et par ( de forsvinner nok når de begynner å blomstre). Jeg har satt de i små glass og pyntet med mose og lilla kuler. 

Jeg ønsker deg som titter innom en fin 1. desember

Her skal mannen rømme huset mens jeg har jentekveld i kveld med julefilmen Love Actually :D 

1 kommentar:

Ragnhild sa...

Bare litt misunnelig på den jentekvelden... Det ser veldig fint ut hos dere!
Kos dere i kveld :-)