torsdag 7. mars 2013

Blomsterpotte kort

I helga laget jeg to blomsterpottekort etter denne tutorialen . Det var godt å holde på inne på skrivepulten mens snøstormen raste utenfor huset. I dag har endelig sola titta frem etter mange dager med varierende dårlig vær. Det passet veldig godt med sol i dag for vi har hatt med ca 50 små og store barn på ski og akedag på jobb i dag, det var herlig! Jeg blir glad når barna viser mestrings følelser og at de har det bra.  Men nok om dagene mine. Korte her kan vel nesten sies å være et påskekort. Papirene jeg har brukt kommer fra litt forskjellige steder. Blomstrene er laget med et sett med puncher fra Panduro som var på tilbud, bladene klippet til på frihånd og midten av blomstrene er brads/splittbinders fra Nille


Potta er hul og inneholder en tag som kan skrives på. Jeg tror begge tekst stemplene kommer fra Kort og Godt. 
Håper du som titter innom har hatt en bra dag. Nå skal jeg bort å arbeide litt mer på pulten min. Nå er det påske egg og decupage som står på programmet. Hvis du vil bli inspirert ta en titt på denne polske bloggen. Jeg skjønner ikke et kvekk av hva de sier, så Harry Potter får gå i bakgrunnen mens jeg titter på videoene.

Linda

Ingen kommentarer: