lørdag 5. oktober 2013

Rødt og hvitt julekort.

Her har jeg laget et kort som går i rødt og hvitt, det gir meg masse julestemning. Jeg er nok veldig tradisjonell sånn sett, kan i allefall ikke bruke rosa på julekort ;) Jeg har brukt Pion Designs nye papirer også bilde er fra et utklippsark fra Pion Design.
 Pynten på korte er enkel. Seambinding bånd som jeg har farga rød med distress ink og en blomstern tror jeg var fra Magnolia, men det er jeg ikke sikker på for det er lenge siden jeg kjøpte dem og lappen er borte. Stemplene utenpå korte er fra Kort og Godt, men stemplet inni er fra Papirdesign.


Denne helga har vi besøk av mamman og pappan min og det er kjekt. Mamma og jeg har vært på bytur og bare gått i butikker vi hadde lyst til, mens mennene våre venta ei stund før de gikk mot byen. Når er de tre andre på omvisning i Nidarosdomen, jeg har vært på omvisning før så jeg dro hjem med bussen og kokte meg litt kakao- det var godt etter en tur ute i regnet.

Jeg ønsker dere alle en god helg.

Linda

Ingen kommentarer: