lørdag 30. november 2013

Adventsstake til svigermor

Hei
Etter noen veldig hektiske dager med jobb, julebord, advendtsfest og julemesse i kirka har helgeroen endelig senket seg over vårt hjem. Her begynner å bli ferdig pynta til advendt, men det har jeg ikke tatt noen bilder av enda. Bildene under er fra begynnelsen av november, da ordnet jeg et fat for min svigermor. Fatet har nå fått fire lysestaker oppå seg og skal være adventsstake. Det nederste bilde fikk jeg av Marit i går og der er alle fire lysene på plass :)

På fate som er fra IKEA har jeg lagt grønn mose. Jeg har vikla litt kråkefot rundt og under mosen. Til pynt har jeg brukt kvister med lav, kongler fra lerk, furu og or. Jeg avsluttet det hele med noen julekuler. 



Her er fatet fiks ferdig med lysestaker og lys.
Siste kveld i november her i Trondheim er våt, mørk og det er meldt storm på kysten med vindkast innover land. Den tredje stormen på to uker. Syns godt det kan slutte å blåse nå og bli vinter med snø. 

Ha en fin kveld til alle dere som ser innom.

Linda

Ingen kommentarer: