søndag 8. mars 2015

Juksevår i en klementinkasse

Hei
I desember fant vi billige klementiner i småkasser på butikken. Vi fant ut at siden kassen var så liten så klarte vi to og spise opp alle klementinene og kjøpte den. Da frukten var spist opp lurer mannen på om jeg ville ta vare på kassen (han kjenner meg godt etterhvert). Kassen har stått lagra i påvente av en lys ide og lysere tider. I helga har kassen fått to strøk maling (vanlig akrylmaling, foreløpig har vi overbygd veranda så det går nok bra).
  Jeg pyntet kassa enkelt med decuopage. Oppi kassa har jeg lagt plast og plantet blomster. Kassen er fylt med en gul påskelilje, en hvit med navnet Bridal Crown, en ranunkel og en Iris. Jorda har jeg dekt med mose og jeg har laget et rede av hengebjørk rundt det hele. Vårlig, fargerikt og til å bli veldig glad av. Skal prøve å huske å ta bilder også når irisen og bridal crown har sprunget ut.


Jeg har en liten kylling som kan få bo her oppi når vi kommer enda nærmere påske.

Ha ei fin ny uke

Linda Birgitte

1 kommentar:

Marit sa...

Så flott! Gleder med til gartneren min kommer på besøk