lørdag 16. mai 2015

Vi er klar for 17.Mai feiring

Hei
Det er nok i siste liten å komme med inspirasjon til 17.Mai, men kan jo hende dere blir inspirert likevell og kan bruke noen av idene en annen gang. Noen av bildene er litt dårlig kvalitet på, men det skya over og derfor ble det "mørkt" ute, og dermed mørkt på spisebordet ;)


Vi har dekket klart frokost bord. Som dere ser blir vi ikke mange, men man kan ha et hyggelig bord likevell.

I stede for å kjøpe trefarga lys så kjøpte jeg et blått også hadde jeg røde og hvite. En liten bukett måtte også bli med på fatet. 


























En liten bukett med blomster fra hagen, bortsett fra de røde Hyperikumen, de er fra en 17.mai bukett.



 Dette er egentlig en ferdig bukett til 150 kr på mester grønn, men jeg har fiksa den litt, så nå tror jeg den går i 350-400 kr kategorien. Jeg ble fornøyd ihvertfall. Den har fått ekstra grønt i form av bringebærblad. De har en lys og fresh farge, som liver opp hele buketten. Buketten har også fått følge av krisebærblomster fra Prestegårdshagen, noe som gjør den mer fyldig. 


























Til slutt. Slik ble årets 17.Mai kake seende ut. Det er en ostekake med limesmak. Pynta med blåbær og bringebær. Nam, nam... vi prøvesmakte i kveld, fordi vi skal være hver for oss i morgen.

Ha en fin kveld og strålende 17.Mai

HURRA for 17.Mai :D

Linda Birgitte

Ingen kommentarer: