torsdag 22. oktober 2015

Sjokoladekort

Hei, hei!
Jeg har funnet ut at hvis jeg skal rekke å lage alle de julekortene jeg vil før julemesse og tiden for å sende julekort er der så må jeg lage noen flere hver uke, derfor har jeg kost meg masse med lydbok og kortlaging på hobbyromme de siste kveldene. Jeg stresser kanskje litt tidlig,men jeg vet at når desember kommer er det mye annet som skjer og skal gjøres, og jula kommer jo på den mørkeste tiden av året, når man har minst energi.... 

I dag har jeg et sjokoladekort å vise frem. Jeg hadde bestilt en litt merkelig rødfarge på kartongen, det var så vanskelig å se hvordan fargen egentlig så ut i nettbutikken. Heldigvis hadde jeg også bestilt en et mønsterark fra Papirdesigns nye juleark og det passa godt i fargen til min rustrøde kartong. Resutatet ble ganske lekkert om jeg får si det selv. Alle papirene er fra Papirdesign, stemplet også og de fleste av blomstrene.

 Blomstrene har blitt nedsnødd med Snow Markes.

 Inni er det plass til å skrive en liten tekst.

Motivet inni er fra Pion Design og stemplet fra Kort og Godt.

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Linda

Ingen kommentarer: