tirsdag 3. november 2015

Kort- Julehilsen til deg og dine

Hei
I dag har jeg et enkelt kort å vise frem. Kortet har Papirdesigns Julehilsen til deg å og fine som motiv. Dette har jeg embosset med hvitt embossingpulver på rød kartong. Mønsterpapiret og de små rosene er også fra Papirdesign. En liten knapp fra knappeboksen og litt tråd, fikk utgjøre detaljene på dette kortet. 




































Jeg deltar med dette kortet i Papirdesigns november utfordring.

Ha en fin dag du som kikker innom.

Linda


5 kommentarer:

Hege sa...

Kjempefint julekort du har laget.
Liker den nostalgiske følelsen dette gir meg.

Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

DT Hege

Cathrine Sandvik sa...

Dette kortet er så delikat! Hiver meg på Heges kommentar; Nostalgisk! Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns novemberutfordring. Klem fra Cathrine- DT

Lenes stempelkrok sa...

Lekkert kort!
Takk for at du deltar i papirdesigns novemberutfordring.
Klem fra DT Lene

lillesmor sa...

Dette kortet fikk jeg skikkelig julestemning av.
Takk for at du ble med på utfordringen til Papirdesign i november.

Linda Birgitte sa...

Tusen takk for fine ord :D